ELEVER
Der er 25 elever på holdet som undervises individuelt, 5 elever om dagen ugens 5 dage.

OM SKOLEN
KUNSTSKOLEN SPEKTRUM har eksisteret siden 1996. Den fysiske skole lukkede i juni 2021. Fra august 2021 er skolen fortsat i sin nuværende form som SPEKTRUM ONLINE.

UNDERVISERE
Ingela og Thomas Skytte er begge uddannet på Det Kgl. Danske Kunstakademis Billedkunstskoler og Afdeling for Teori og Formidling. De har en omfattende produktion bag sig og har solgt værker til bl.a. Statens Kunstfond, Københavns Kulturfond, Kobberstiksamlingen og Kunst på Arbejdspladsen. Begge er erfarne undervisere, og har bl.a. været tilknyttet Danmarks Designskole og Designskolen i Kolding.

FORUDSÆTNINGER
Der stilles ikke krav om praktiske eller teoretiske forkundskaber. Det forventes derimod at du stiller med åbenhed, ideer, engagement, og vilje til at skabe. De forudsætninger skal du levere, så hjælper vi dig med at udvikle metoder til at omsætte det til kunst.